Wizytówka Google moja firma. Co to jest i jak ją założyć?

Google Moja Firma to świetne narzędzie do zarządzania wizerunkiem firmy w wyszukiwarce i mapach Google. Jego ogromną zaletą jest przede wszystkim intuicyjność i łatwość obsługi a także to, że jest bezpłatne. Dzięki niemu, w prosty sposób zweryfikujesz najważniejsze informacje o firmie, a także ułatwisz potencjalnym klientom jej znalezienie.

Ciekawostka: Jak wynika z badań, firmy, które mają zweryfikowaną wizytówkę Google Moja Firma, są dwa razy bardziej uważane przez konsumentów, jako godne zaufania.

Zalety korzystania z Wizytówki Google Moja Firma:

  • szybkie i łatwe zarządzanie informacjami widocznymi dla użytkowników, w momencie szukania przez nich Twojej firmy
  • łatwa analiza opinii klientów o Twojej firmie
  • szybka analiza najważniejszych statystyk. Ze statystyk wyświetlanych przez Google Moja Firma dowiesz się m.in. jak użytkownicy wyszukują Twoją firmę i skąd pochodzą lub ile osób zadzwoniło do Ciebie bezpośrednio z numeru telefonu wyświetlanego w lokalnych wynikach wyszukiwania i mapach Google

Jak założyć Google Moja Firma?

  1. Wchodzimy na adres: https://www.google.com/local/business/?hl=pl
  2. Wyświetli się mapka z boksem umieszczonym w lewym górnym rogu. Zaznaczamy pole: Akceptuję warunki korzystania z usługi i mam uprawnienia do zarządzania tą firmą. Klikamy przycisk dalej

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Uzupełniamy formularz danymi firmy: jej nazwą, adresem, kodem pocztowym, branżą

4. Teraz musisz zweryfikować swoją firmę. Wpisz imię i nazwisko na które ma przyjść kartka pocztowa z numerem weryfikacyjnym

 

5.  Gdy dostaniemy pocztówkę, przechodzimy do panelu wizytówki i klikamy przycisk Podaj PIN. Wpisujemy sześciocyfrowy kod.

6. Po udanej weryfikacji, uzupełnij profil firmowy o pozostałe dane, gdyż od teraz wizytówka będzie widoczna w Google 🙂

moze zainteresować Cie także Więcej o autorze

Komentarze do artykułu

Twój adres e-mail nie będzie widoczny dla innych komentujących