Programowanie WWW & E-marketing

4 sposoby na skuteczny slogan reklamowy

0
  •  Postaw na emocje

Dobra reklama powinna wykreować w odbiorcy potrzebę posiadania danego produktu. Idealne hasło reklamowe powinno więc bazować na emocjach odbiorcy. Pokażmy, że życie osoby, która dokona zakupu będzie lepsze i łatwiejsze, jeśli zacznie używać naszego produktu.

  •  Uwydatnij najlepsze cechy reklamowanego produktu

Skup się na kilku cechach, odróżniających Twój produkt od konkurencji. Dobrze, jeśli nie powiesz o nich wprost, ale użyjesz metafory. Warto podprogowo sugerować odbiorcy pewne skojarzenia. Dzięki temu, hasło reklamowe nie będzie dostrzeżone automatycznie, lecz odbiorca będzie musiał na chwilę się zatrzymać, by pomyśleć.

  •   Bądź oryginalny

Nie warto korzystać z utartych schematów myślowych. Aby stworzyć dobry slogan, należy znacząco wyróżniać się na tle konkurencji. Baw się więc kontekstem kulturowym, używaj gry słów, zaprzeczaj prawdom ogólnym itd.

  •   Twórz zwięzłe hasła

Pamiętaj, że jeśli chodzi o slogany reklamowe- w cenie jest minimalizm formy, a przy tym maksymalizm treści. Im więcej napiszesz, tym dalej odciągniesz uwagę odbiorcy. Dobre hasło powinno być więc konkretne, zwięzłe, sugestywne i chwytliwe.

Dodaj swój komentarz do artykułu