Trendy w Content Marketingu na 2017 rok!
Na pewno każdy z Was wie, jak ogromne znaczenie ma obecnie marketing treści. A słyszeliście już o przewidywanych najnowszych trendach w Content Marketingu na 2017 rok? Warto się z nimi zapoznać, chociażby po to, aby móc kreatywnie się do nich dopasować, podczas kreowania swoich najskuteczniejszych strategii marketingowych!
A oto jakie trendy w Content Marketingu przyniesie 2017 rok:
- ważne będą dobrze zaplanowane, mierzone i optymalizowane działania, jednocześnie wplecione w całokształt strategii firmy
- Google lepiej będzie indeksować przydatne, unikalne i ciekawe treści, które dodatkowo będą zawierały ponad 3000 zzs. Jednym słowem- im dłuższy wartościowy tekst, tym lepszy efekt w rankingach przeglądarek
- przywiązanie większej uwagi do komunikacji z klientami. Świetne poznanie swojej grupy docelowej. Szczególnie warto będzie popracować nad profilami Social Media. Profile prowadzone bez planu, sztywnym językiem, skupione na prezentacji oferty zamiast dyskusji i interakcji z odbiorcami- będą powoli odchodziły na boczny plan
- zwiększenie atrakcyjności prezentowanych treści, odejście od stereotypowych standardów
- pozyskiwanie treści od osób niezwiązanych z marką, „zwykłych” użytkowników produktu czy usługi, którzy mogą mieć realny wpływ na decyzje zakupowe
- jak najlepsza wizualność. Rok 2017 z pewnością będzie rokiem zwiększonego trendu na video
- jednym z ważniejszych źródeł promocji będzie reklama płatna