Wizytówka Google moja firma. Co to jest i jak ją założyć?
Google Moja Firma to świetne narzędzie do zarządzania wizerunkiem firmy w wyszukiwarce i mapach Google. Jego ogromną zaletą jest przede wszystkim intuicyjność i łatwość obsługi a także to, że jest bezpłatne. Dzięki niemu, w prosty sposób zweryfikujesz najważniejsze informacje o firmie, a także ułatwisz potencjalnym klientom jej znalezienie.
Zalety korzystania z Wizytówki Google Moja Firma:
- szybkie i łatwe zarządzanie informacjami widocznymi dla użytkowników, w momencie szukania przez nich Twojej firmy
- łatwa analiza opinii klientów o Twojej firmie
- szybka analiza najważniejszych statystyk. Ze statystyk wyświetlanych przez Google Moja Firma dowiesz się m.in. jak użytkownicy wyszukują Twoją firmę i skąd pochodzą lub ile osób zadzwoniło do Ciebie bezpośrednio z numeru telefonu wyświetlanego w lokalnych wynikach wyszukiwania i mapach Google
Jak założyć Google Moja Firma?
- Wchodzimy na adres: https://www.google.com/local/business/?hl=pl
- Wyświetli się mapka z boksem umieszczonym w lewym górnym rogu. Zaznaczamy pole: Akceptuję warunki korzystania z usługi i mam uprawnienia do zarządzania tą firmą. Klikamy przycisk dalej
3. Uzupełniamy formularz danymi firmy: jej nazwą, adresem, kodem pocztowym, branżą
4. Teraz musisz zweryfikować swoją firmę. Wpisz imię i nazwisko na które ma przyjść kartka pocztowa z numerem weryfikacyjnym
5. Gdy dostaniemy pocztówkę, przechodzimy do panelu wizytówki i klikamy przycisk Podaj PIN. Wpisujemy sześciocyfrowy kod.
6. Po udanej weryfikacji, uzupełnij profil firmowy o pozostałe dane, gdyż od teraz wizytówka będzie widoczna w Google 🙂